Dobrovolníci na Vokolo priglu

Pomozte nám s organizací běhu kolem Brněnské přehrady, potřebujeme 200 dobrovolníků!

Kdy a kde nám můžete pomoci?

V závodní den v sobotu 11. října 2025 od 7.30 hod do 15.30 hod na Brněnské přehradě (Kozí horka). Registrujte se prosím on-line vyplněním formuláře. Děkujeme, že nám pomáháte.

V závodní den zajistíme svoz dobrovolníků z Přístaviště (zastávka MHD) do zázemí závodu. Důležité organizační pokyny vám zašleme emailem v týdnu před závodem.

Dobrovolnické činnosti

  • výdej startovních čísel
  • úschovna
  • budování startu a cíle
  • hlídání a povzbuzování na trati
  • obsluha občerstvovacích stanic
  • rozdávání pamětních medailí
  • úklid zázemí atd.

Co pro vás máme v závodní den nachystáno

  • kafe, abyste se naladili
  • bagetu, vodu a teplý oběd, abyste měli sílu
  • dobrovolnickou tombolu o 5.000 Kč, aby to mělo vyvrcholení 🙂
  • dárky od našich partnerů (slevové vouchery, vstupenky apod.)
  • bavlněné dobrovolnické tričko

Pomůžu jako dobrovolník na Vokolo priglu.

Kamarádi, děti a kontakt

Přihlaste se a požádejte své kamarády či kamarádky, ať nám taky helfnou. Pomozte nám zrealizovat nejmasovější sportovní akci na jižní Moravě.

V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte prosím Petra Božka, mob. 724 870 607, e-mail: petr.bozek@vokolopriglu.cz

Pokud chce jako dobrovolník pomáhat vaše nezletilá ratolest, je nám ctí. Je však třeba vyplnit prohlášení zde a zaslat jej na výše uvedený kontakt. Originál prohlášení pak posléze prosíme předat přímo na závodě.

Čas srazu všech dobrovolníků

7.30 hod, sobota 11.10.2025

Místo srazu všech dobrovolníků

  • Kozí horka, Brněnská přehrada, pod Restaurací Zahrádka na Kozí horce (mapa viz bod 3)
  • pod bílými stany „PREZENCE“
  • v okolí zázemí závodu není vůbec možné parkovat automobily
  • zajišťujeme svoz dobrovolníků z Přístaviště (mapa viz bod 1) autobusem

Důležitá mapa se 3 body

Bezpečnostní pokyny

Časový harmonogram

7.00–7.45 | svoz dobrovolníků

Svoz autobusem z Přístaviště. Autobus bude jezdit kyvadlově. Na místě bude vždy čekat organizátor. Místo nástupu viz bod 1 mapa. Místo výstupu viz bod 2 mapa

7.30–8.00 | vybavování dobrovolníků

tričko, tortila, pití, signální vesta, obálka s vouchery na teplé jídlo a s dárky pro dobrovolníky. Místo srazu a vybavování mapa viz bod 3

8.00 | úvodní řeč organizátorů

rozdělení do pracovních skupin

8.15 | dobrovolnická činnost

každý dobrovolník bude mít svého vedoucího skupiny, který bude odpovědný za celou pracovní skupinu. Každý bude mít čas na teplý oběd a na odpočinek :).

cca 14.00 | dobrovolnická tombola

poděkování a losování na pódiu

cca 15.00 | úklid a konec

ukončení činnosti

Dobrovolníci od nás obdrží

  • startovní obálku s důležitými informacemi o závodě (plán tratě, plán zázemí atd.)
  • signální vestu (prosím nosit po celou dobu), po závodě prosím vrátit!!!
  • tortilu a pití
  • 1x káva – k dostání na určeném stánku v zázemí závodu pod heslem
  • voucher na teplé jídlo, abyste měli sílu, a 1x nápoj RED BULL, abyste měli křídla 🙂
  • voucher na dobrovolnickou tombolu o 5.000,-Kč (vyplňte a vhoďte hned ráno do připravené krabice „Dobrovolnická tombola“).
  • vouchery a vstupenky partnerů
  • dobrovolnické bavlněné tričko

 

Vezměte si v sobotu sebou úsměv a společně vdechneme 14. ročníku Vokolo priglu život 🙂


Děkujeme, že nám pomáháte.

Za Tým Vokolo priglu
Petr Božek,
ředitel závodu